Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~legalna | użytkownik

imię i nazwiskoIzabela adres zarejestrowany26.08.2007 @23:31:12 ostatnio na stronie08.09.2010 @15:50:15



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1744584
digarty19 komentarze1599 posty na forum0

komputer / sprzęt
Premier DC-5347

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Olkowa    27.01.2008 @22:49:51
zmniejszę i dodam jeszcze raz
_______
Nie dziękuj za mój komentarz. Po prostu odwdzięcz się tym samym i oceń moją pracę.
~patysia    27.01.2008 @22:32:50
dziekuje
~momori    27.01.2008 @15:14:21
dzięki
~agarip    27.01.2008 @11:49:43
dziewczyna biegnącą w zbożu, nie widzisz ?
~meAnnn    27.01.2008 @11:38:08
Dziękuję.
~99m    27.01.2008 @09:06:46
a coś konkretniej?
~cartoon07    27.01.2008 @08:27:29
dźinkujim :D
_______
~Jacobgda    26.01.2008 @22:46:51
jakos mi nie leza te kolorki osiolka
ale pomysl na foto bdb
~margas    26.01.2008 @22:44:33
Noo :D
Nos, hehe.
~pinkpanther    24.01.2008 @15:43:19
moje
_______
with love.xoxo
~margas    23.01.2008 @15:48:23
Hehe, nie moja wina że u mojego znajomego są myszy w domu. ;-P
~anthia    21.01.2008 @21:47:54
dziękuje . jeśli można to dodam do obserwowanych, bo ciekawie tu jest
_______
shi(f)t!
~Gate666    21.01.2008 @21:42:08
dzięki za komentarz
~kate93    16.01.2008 @18:33:11
masz świetne zdjęcia. No i jesteś w tym samym wieku co ja ^^. Pozdro =*
~smosia    13.01.2008 @20:18:54
mogę prawda? ^^
~uraharu    12.01.2008 @22:26:50
świetna galeria : )
pozwolę sobie poobserwować
pozdrawiam
_______
Któregoś dnia rzucę to wszystko
I wyjdę rano niby po chleb
~patrykadisz    11.01.2008 @18:24:55
zawsze ślicnzie wychodzi

dziękuje
~Autsajderka    11.01.2008 @08:34:34
mój loczek. dziekuję.
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Alevue    08.01.2008 @21:27:24
Właśnie nie .
Cieńko to wygląda .
~nopasaran    04.01.2008 @22:40:29
dzięki za oceny.. (:
_______
mam nowy plan! no pasaran!!
~nopasaran    04.01.2008 @22:33:41
heh no tak.. sama robiłam ;p
_______
mam nowy plan! no pasaran!!
~nopasaran    04.01.2008 @22:32:56
yhyyyy
_______
mam nowy plan! no pasaran!!
~imaginacje    31.12.2007 @14:55:44
ciekawa galeria,
pozdrawiam
_______
oceniam tak, jak uważam.
a nie w nadziei że za 'rewelację' jest 'rewelacja' bez względu na wszystko.
nie róbmy gówna z Digarta ;/
~GanzToll    28.12.2007 @01:07:51
ahaś.
_______
nie dziekuj za ocene i komenta, ale odwiedz moja galerie i tez ocen!
~GanzToll    28.12.2007 @01:07:32
ten ciemny róg to gitara zlewająca sie z ramką. to po poodcinaniu zdjecia.
_______
nie dziekuj za ocene i komenta, ale odwiedz moja galerie i tez ocen!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt